لبران جیمز با یک پرتاب شگفت‌انگیز سه امتیازی در نیمه دوم بازی با پلیکانز به چهارمین بازیکن تاریخ NBA با بیش از ۳۳ هزار امتیاز تبدیل شد.

لبران جيمز در باشگاه 33 هزارتايي‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، کینگ جیمز که تا پیش از کوارتر چهارم بازی لس‌آنجلس لیکرز و نیواورلئانز پلیکانز شبی آرام داشت و تیم او هم حدود ۱۶ امتیاز عقب افتاده بود، ناگهان همان لبران همیشگی شد و موتور گلزنی‌اش را روشن کرد. او پنج دقیقه مانده به پایان بازی یک پرتاب سه‌امتیازی موفق داشت تا لیکرز ۱۰۰ بر ۹۵ از رقیب پیش بیفتد و در پایان هم با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۰ برنده شود.

نکته مهم این پرتاب علاوه بر بیشتر کردن فاصله لیکرز با پلیکانز، وارد شدن لبران به باشگاه بازیکنان ۳۳ هزار امتیازی بود. او حالا ۳۳ هزار و هشت امتیاز دارد و پس از کوبی برایانت با ۳۳هزار ۶۴۳ امتیاز، کارل مالون با ۳۶ هزار و ۹۲۸ امتیاز و کریم عبدالجبار ۳۸ هزار ۳۸۷ امتیاز چهارمین عضو این باشگاه است. هر سه بازیکن دیگر بازنشست شده‌اند و لبران شاید بتواند در چند فصل آینده پرامتیازترین عضو باشگاه ۳۳ هزارتایی‌ها شود.

دیگر نکته مهم این بازی، بازگشتن آنتونی دیویس به ورزشگاه خانگی باشگاه پیشین خود بود. دیویس که تا فصل گذشته در پلیکانز بازی می‌کرد و فوق‌ستاره این تیم بود، در این بازی با لباس لیکرز به میدان رفت و ۴۱ امتیاز گرفت؛ بیشترین امتیاز یک بازیکن در تاریخ NBA در نخستین بازگشت به ورزشگاه سابق. او تا یک دقیقه به پایان با ۳۹ امتیاز در این رکورد با کوین دورنت مساوی بود اما دو پرتاب در فاصله کمتر از ۱۰ ثانیه به پایان، دیویس را رکورددار کرد.

کد خبر 466261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha