همشهری آنلاین: رییس‌جمهوری با حضور در مسجد لرزاده و ایستادن در صف رای دهندگان رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش واحد مرکزی خبر رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: انتخابات متعلق به مردم و تجلی اعمال اراده آنان در اداره کشور و پیشبرد آرمان‌های کشور است.

احمدی‌نژاد افزود: حضور مردم، تصمیم، اراده و حرکت مردم نشان دهنده این است که رمز ماندگاری انقلاب و مردم و رمز زبونی دشمنان ملت در این نکته است که همه موجودیت کشور، مردم هستند.

وی افزود: ایمان مردم، عواطف و حضور اقیانوس وار مردم نشان می دهد که آنان همه امور کشور را سامان می دهند و همه ارزشها و حقایق را دنبال می‌کنند.

رئیس‌جمهوری گفت: ملت یک جریان پایان ناپذیر و رودخانه‌ای زلال وعمیق و گسترده است و در طول تاریخ و تا رسیدن به قله ها و اقیانوس حاکمیت همه حقیقت ادامه دارد. وی گفت: افراد می‌آیند و می‌روند اما یک ملت جاری در تاریخ است.

رییس جمهوری گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت هویت و اقتدار خود را پیدا کرد. احمدی‌نژاد افزود: کسی مدعی نیست هیچ ضعف، اشکال و نقصی وجود ندارد همچنین هیچ فردی مدعی نمی شود که همه مشکلات یک‌روزه حل می شود، اگر مشکلی نبود حرکتی هم برای رفع آن صورت نمی‌گرفت.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه جریان بشریت به سوی تکامل پیش می‌رود گفت: ملت ایران پرچمدار و پیشگام ملت‌هایی است که راه و پرچمدار خود را شناخته‌اند و در مسیر تکامل پیش می‌رود.

حضور رئیس‌جمهوری در این شعبه با استقبال گسترده مردم همراه بود و خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت رئیس‌جمهوری در انتخابات را به نحو گسترده پوشش دادند.

آقای احمدی‌نژاد که به منظور شرکت در یازدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی به داکار پایتخت سنگال سفر کرده بود، امروز 24 اسفند وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

کد خبر 46443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز