همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران با کارکنان نهادهاى جمهورى اسلامى ایران و خانواده‌هاى آنان در سنگال دیدار کرد.

به گزارش واحد مرکزى خبر آقاى احمدى‌نژاد در این دیدار با اشاره به شکست و ناکامى مکاتب مادى در تامین نیاهاى بشر امروز گفت:  امروز ملت ایران امید همه ملتهاست.

وى افزود: امروز ملت ایران مى تواند به عنوان الگو و پیشرو فضا را براى تغییر، اصلاح و برپایى زندگى سعادتمند باز کند و کمک کار همه ملت‌ها باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: باید قدر این موفقیت و عزتى را که خداى متعال به واسطه فدا کاریها و ایثارگریهاى بهترین فرزندان این ملت عنایت کرده است بدانیم.

آقاى احمدى نژاد اضافه کرد: ایرانیان در هر جا هستند نماینده و سفیر و پاسدار آرمان و اندیشه هاى بلند این ملت هستند و هر ایرانى در هر جاى جهان باید پیام آور برادرى صلح و عدالت و خدا پرستى باشد و رفتار و نگاه و عمل و اندیشه هاى هر ایرانى باید تجلى مکتب اسلام ناب و انقلاب اسلامى باشد.

وى افزود: ملت ایران خیر خواه همه ملتهاست و همه رفتار و اقدامات ما امروز مورد توجه و زیر ذره بین همه ملتهاست و دشمنان هم در کمین نشسته اند.

رئیس جمهور گفت: ما پیشرفت همه ملتها را پیشرفت خود مى دانیم و در توسعه روابط با ملت هاى دوست هیچ محدودیتى نداریم و انچه داریم در طبق اخلاص به دوستان و برادران خود تقدیم مى کنیم.

آقای احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش روابط ایران و سنگال را دوستانه خواند و افزود: روابط دو کشور در آغاز راه اما با شتاب رو به گسترش است.

رئیس جمهور در پایان از تلاش‌ها و خدمات کارکنان نهادهاى ایرانى که براى معرفى و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامى تلاش مى کنند قدردانى کرد. 

کد خبر 46411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز