مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا اوایل هفته آینده گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ آبان ماه دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان با بیان این مطلب گفت: امروز سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش برف و باران و وزش باد و در شمال غرب و غرب بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش با رعد و برق و در مناطق مستعد با تگرگ همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی، مرکز، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی ادامه پیدا می‌کند.

ضیائیان گفت: روز پنج‌شنبه بارش در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل شمالی، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی، روز جمعه در سواحل شمالی اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی و روز شنبه در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند. دریای خزر و خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد و اوایل شب کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پنجشنبه کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 464089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha