سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

شماری از مهم‌ترین فیلم‌های سال در آخرین ماه ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آیند تا از بیشترین بخت برای رقابت در اسکار برخوردار باشند.

هوانوردان

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ایندی وایر نوشت: در فصل داغ رقابت‌های سینمایی، شماری از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹، ‌ آخرین ماه سال را برای اکران انتخاب کرده‌اند. مهم‌ترین آنها عبارتند از:

«هوانوردان» که ۶ دسامبر اکران می‌شود ساخته تام هارپر سفری ادویسه‌ای با بالون است که از سوی آمازون قرار است به صورت استریم در دسترس قرار بگیرد اما اکران محدود سینمایی نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند به فصل جوایز هم امید داشته باشد. در این فیلم ادی ردمین و فلیسیتی جونز که در فیلم «تئوری همه چیز» با هم بازی کرده بودند، بار دیگر در کنار هم ظاهر شده‌اند و داستان فیلم در سال ۱۸۶۲ و داستان بالاترین سفر هوایی با بالون در تاریخ را تصویر کرده است.

در لندن دهه ۱۸۶۰ میلادی، خلبان آملیا رنس (با بازی جونز) و دانشمند جیمز گلیشر (با بازی ردمین) در حال آغاز ماموریتی منحصر به فرد در یک بالون گازی هستند تا به ارتفاعی که هیچکسی تا آن زمان به آن‌جا نرفته بروند تا گلیشر بتواند اندازه گیری‌هایی انجام دهد که باعث پیشرفت رشته جدید هواشناسی می‌شوند. همکاران علمی گلیشر اعتقادی به ماموریت او ندارند و او هم برخورد خوبی با رنس ندارد، که می‌داند این شغل نیازمند کمی مهارت در نقش بازی کردن است. البته ظاهر زیبای رنس آسیب روحی از دست دادن همسرش در یک حادثه بالونی را پنهان می‌کند. رنس و گلیشر همراه هم، با وجود اختلافاتی که با یکدیگر دارند، باید برای به موفقیت رسیدن در این ماموریت به هم تکیه کرده و سالم به زمین برگردند.

«پرتره یک بانو در آتش» از ششم دسامبر راهی سینماها می‌شود. این فیلم پر از احساس که ساخته سلین سیاما است در قرن هجدهم می‌گذرد و با بازی ادل هائنل در نقش زنی جوان که به زودی عروس می‌شود و نائومی مرلانت در نقش نقاشی است که استخدام شده تا تصویر او را نقاشی کند.

«زندگی پنهان» که ۱۳ دسامبر راهی سینماها می‌شود فیلمی به کارگردانی ترنس مالیک است که اولین بار در جشنواره کن امسال به نمایش درآمد. این فیلم فردی با بازی آگوست دیل را تصویر می‌کند که حاضر نیست در جنگ جهانی دوم برای نازی‌ها بجنگد. دیل در کنار والیر پاچنر در نقش یک زوج دوست‌داشتنی اتریشی ظاهر شده‌اند که با سه دختر کوچکشان در منطقه آلپ و در هارمونی کامل با طبیعت زندگی می‌کنند تا این که هیتلر از راه می‌رسد.

«گوهرهای تراش نخورده» از ۱۳ دسامبر راهی سینماها می‌شود. این فیلم که در جشنواره فیلم تورنتو دیده شده ساخته بنی و جاش سفدی است. فیلم که به صورت ۳۵ میلیمتری توسط داریوش خنجی فیلمبرداری شده تریلری شهری درباره جواهرفروشان نیویورک است و بازی آدام سندلر در نقش یکی از هیمن جواهرفروشان به شدت تحسین شده است.

«منصفانه و متعادل» فیلمی درام مستند به کارگردانی جی روچ قرار است ۲۰ دسامبر راهی پرده‌ها شود. این فیلم با بازی نیکول کیدمن، شارلیز ترون و مارگو رابی، درباره تهیه کننده فاکس نیوز است.

«زنان کوچک» ساخته گرتا گرویگ ۲۵ دسامبر اکران می‌شود. این فیلمساز که سازنده فیلم نامزد اسکار «لیدی برد» است، در فیلم جدیدش رمان مشهور لوییزا می آلکات را با بازی سیرشا رونان ساخته است.

اما واتسون، تیموتی شالامه، فلورنس پیو، لورا درن و مریل استریپ بازیگران این فیلم هستند. «زنان کوچک» ماجرای ۴ دختر نوجوان به نام‌های ایمی، جو، بت و مگ و مادرشان در دوران جنگ داخلی آمریکا در ایالت ماساچوست را روایت می‌کند.

کد خبر 463939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha