سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افزایش ۱۴ درصدی مراجعات داوطلبانه به گرمخانه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.  

سیدمالک حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در خصوص افراد بی‌خانمان با توجه به برودت هوا گفت: افرادی که داوطلبانه به گرمخانه‌ها مراجعه کردند نسبت به ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش داشتند.  

وی بیان کرد: همچنین تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ نسبت به روزهای گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است که جا دارد از مردم برای این همکاری تشکر کنیم.  

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد: با توجه به جلب اعتمادی که همکاران ما با آموزش‌های ویژه داشتند افراد بی‌خانمانی که در محدوده‌های مسکونی و فضاهای شهری حضور دارند خودشان به گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند در واقع برای جذب افرادی که در مناطق بی‌دفاع شهری حضور دارند مشکل داریم.  

حسینی در ادامه افزود: با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد که در این مدت حضور مستمری داشتند و دیشب با این‌که بارندگی شدت داشت و ترافیک سنگینی داشتیم ما را یاری کردند، توانستیم خدمات خوبی به ویژه در مناطق بی‌دفاع شهری ارائه دهیم.  

وی گفت: از شب گذشته گرمخانه‌های سیار نیز فعال شدند و گشت‌ها به ۴۰ ماشین افزایش یافت.  

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به این‌که با سازمان‌های مردم‌نهاد و بهزیستی هماهنگی و همکاری خوبی داشتیم و این اقدامات امشب و شب‌های آینده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همکاران رسانه‌ای در خصوص سرعت عمل گشت‌ها مطالبی عنوان کردند، اما گفتن این موضوع ضروری است که دلیل عمده تاخیرها به علت شرایط ترافیکی خاص شب گذشته بوده است. امیدوارم با رفع این موانع سرعت امدادرسانی افزایش یابد.  

کد خبر 463884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha