رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۵ استان خبر داد.

ترافیک - برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، قزوین، همدان، شرق تهران و چهارمحال و بختیاری گفت: در استان اصفهان محورهای اصفهان-الیگودرز و زرین شهر-شهرکرد، استان زنجان محور قیدار-ابهر، استان سمنان محورهای شاهرود-آذرشهر، سمنان-فیروزکوه و سمنان-دامغان حوالی گردنه آهوان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه محور سنقر-همدان، استان گلستان محور توسکستان-شاهرود، استان مازندران محورهای کیاسر-سمنان، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه و استان مرکزی محورهای اراک-توره، دلیجان و ساوه-تهران نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های تهران، البرز، خوزستان، گیلان و گلستان نیز افزود: تردد وسایل نقلیه در استان اردبیل محور خلخال-اسالم  با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمانی در ادامه به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های اردبیل، لرستان و قزوین اشاره کرد و گفت: در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام  و ترافیکی روان برخوردار هستند.

کد خبر 463844
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha