سیاوش طهمورث کارگردان و بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در نیمه اول سال ۹۹ نمایش «مولانا» را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

سیاوش تهمورث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سیاوش طهمورث بازیگر و کارگردان تئاتر درباره اجرای اثری جدید در مقام کارگردان، گفت: می‌خواهم تجربه جدیدی در کارگردانی تئاتر، با نمایش «مولانا» به اجرا درآورم. ۱۷ سال پیش طرحی را بر اساس زندگی مولانا مدنظر داشتم که به سرانجام نرسید و حالا قصد دارم این اثر را روی صحنه ببرم.

وی درباره زمان و مکان مدنظر خود برای اجرای نمایش «مولانا»، اظهار کرد: قصد دارم این نمایش را نیمه اول سال ۹۹ در تالار وحدت روی صحنه ببرم. طهمورث درباره نوع نگاهی که به مولانا در این اثر نمایشی دارد، توضیح داد: در این اثر قرار است مخاطب در ابتدا با مولانا آشنا شود و بعد از آن به برخورد مولانا با شمس تبریزی وارد شود. این هنرمند تئاتر درباره نگارش نمایشنامه «مولانا»، افزود: طرح این اثر را با ۲ مولاناشناس و یک دکترای ادبیات فارسی در میان گذاشته‌ام و کار نگارش متن در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه نمایش «مولانا» پربازیگر است، بیان کرد: در اجرای این نمایش یک خواننده شناخته شده و یک آهنگساز معتبر حضور خواهند داشت. طهمورث درباره دیگر آثاری که در دست بررسی دارد، افزود: امسال روی «خسرو و شیرین» و «شیرین و فرهاد» ناصر خسرو نیز کار می‌کنم اما قصد دارم  ابتدا نمایش «مولانا» را روی صحنه ببرم و بعد از آن کار روی «خسرو و شیرین» و «شیرین و فرهاد» را به اجرا برسانم.

کد خبر 463811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha