رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن سپاسگزاری از رهبر معظم انقلاب برای بیان سخنان حکیمانه درباره حوادث چند روز اخیر گفت: سخنان حکیمانه ایشان مسیر حرکت مردم و مسئولان را روشن کرد.

علي لاريجاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز دوشنبه افزود: لازم است از رهبر معظم انقلاب سپاسگزاری کنم که با سخنان حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند. ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های دولت باید برای حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌ها مخصوصا در کنترل قیمت‌ها همت داشته باشند. همراستایی قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد.

وی خطاب به رهبر انقلاب گفت: توجه دادن حضرتعالی به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاشگران و آشوبگران با تاکید بر امنیت کشور وفاق همه قوای کشور در مقابل این دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می‌سازد. مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می‌کند و این را دفاع از مردم ایران می‌نامد. با این اقدام رفتار دروغین و ریاکارانه نسبت به ملت ایران نشان داده شد. هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

لاریجانی در پایان گفت: نمایندگان مجلس پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه حضرتعالی تبعیت از مسیر تعیین‌شده را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر جایی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب نخواهند داد.

کد خبر 463767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha