سخنگوی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ناجا ضمن احترام به حقوق عامه ملت، هیچ‌گونه مماشاتی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

احمد نوریان

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، سردار احمد نوریان در این اطلاعیه که روز یکشنبه انتشار یافته است، تصریح کرد: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه، ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منابع عمومی تبیین و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت‌طلبان داخلی اقدام به سوءاستفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب‌گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری همچنین کسب‌وکار مردم آسیب رسانده و باعث خسارت‌های جانی و مالی و رعب و حشت در جامعه شده‌اند که نتیجه‌ای جز خوشحالی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

این اطلاعیه افزوده است: در پی تماس‌های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با تأمین‌کنندگان و اختلالگران نظم و امنیت، نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

سردار نوریان در این اطلاعیه افزود: انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت‌طلب و خودفروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: لازم به ذکر است نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح هیچ‌گونه مماشاتی را با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 463635

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha