فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری برای دومین بار رفع توقیف شد و برای سومین بار به پرده سینماها بازمی‌گردد.

خانه پدري | كيانوش عياري

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، از یکی دو روز پیش زمزمه‌های ادامه اکران یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران به گوش می‌رسید و سرانجام صبح امروز با تایید حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی و معاون ارزشیابی و نظارت وی زمزمه‌ها رنگ واقعیت گرفت. گفته می‌شود رایزنی‌های رئیس دادسرای فرهنگ و رسانه با عیاری در چند روز گذشته به نتیجه رسیده و به رفع توقیف «خانه پدری» انجامیده است.

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با اشاره به ادامه اکران «خانه پدری» گفت: «نامه دادستانی تهران را مبنی بر رفع توقیف فیلم دریافت کردیم و از تدبیر رئیس محترم قوه قضائیه به خاطر دادن دستور ویژه رسیدگی برای حل شدن مساله سپاسگزاریم. بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری‌های مسئولان قوه قضاییه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می‌کند.»

طباطبایی‌نژاد از عیاری هم به دلیل همراهی‌های لازم در روزهای اخیر تشکر و اعلام کرد «خانه پدری» چون گذشته با رده‌بندی سنّی ۱۵+ و محدودیت سالن نمایش از شامگاه چهارشنبه دوباره روی پرده می‌رود. هر چند به نظر می‌رسد فرصت علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم در سالن‌های تاریک سینما بسیار محدود باشد و «خانه پدری» پس از پایان اکران خیلی زود راهی شبکه نمایش خانگی شود.

کد خبر 463050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha