سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

زینب زینال زاده- خبرنگار: شهردار منطقه ۶ با «ایران درودی» هنرمند پیشکسوت هم محله ای دیدار کرد.

ديدار شهردار منطقه 6

تورج فرهادی که چند ماه پیش سکان شهرداری منطقه ۶ را به دست گرقته است در روزهای اخیر همراه با معتمدان محلی به دیدار ایران درودی نقاش پیشکسوت ساکن محله یوسف آباد رفت. 

او در این دیدار خطاب به حاضران گفت: «تابلوهای این بانو الهام گرفته از نور و عرفان است و امیدوارم با بهره برداری از موزه ایران درودی این آثار زیبا و ارزشمند در معرض دید عموم قرار گیرد.»

«ایران درودی» هنرمند هم محله ای هم در این دیدار با قدردانی از حضور شهردار منطقه و ابراز رضایت از پیگیری های وی برای ساخت موزه ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن مراحل ساخت موزه، شهروندان بتوانند از آثار هنری موجود در آن بهره ببرند.

موزه «ایران درودی» مرکز فرهنگی چند منظوره است که در کنار گالری های نقاشی، قرار است فعالیت های فرهنگی و هنری در آن انجام شود. زمین این موزه در خیابان یوسف‌آباد، بین خیابان های ۶۵ و ۶۷، پشت پارک پرستو قرار دارد که اردیبهشت­ ماه امسال با حضور «پیروز حناچی»، شهردار تهران آیین واگذاری آن به بانوی هنرمند برگزار شد.  ۱۹۵ تابلوی نقاشی، اثر این هنرمند پیشکسوت از سوی سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شده که پس از بهره برداری از موزه، در معرض دید عموم قرار می گیرند. به گفته «جهانگیر درویش»، طراح موزه ایران درودی، تعداد تابلوها زیاد و سایز آنها بسیار بزرگ است و به همین دلیل فضای موزه باز است و ستونی در آن وجود ندارد و دیواری های زیادی در این بنا طراحی شده است.

کد خبر 462688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha