تنه غیرفنی دیوید آبراهام به سرمربی تیم فوتبال فرایبورگ در وقت‌های تلف‌شده با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد و بازی آینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ را به جنجال کشاند.

كريستين استريش سرمربي فرايبورگ

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، کاپیتان فرانکفورت در تلاش برای برداشتن یک توپ خارج از زمین با شانه به کریستین استریش کوبید و او را نقش زمین کرد. در پی این ماجرا، بازیکنان و نیمکت‌نشینان فرایبورگ در دفاع از سرمربی خود به آبراهام حمله بردند و دنبال مدافع فرانکفورت دویدند. داور هم پس از آرام شدن اوضاع یک کارت قرمز به بازیکن خطاکار داد و او را اخراج کرد.

فردی بوبیچ، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و مدیر ورزشی فرانکفورت درباره این اتفاق گفت: «آبراهام تحریک شده بود اما این اتفاق هرگز نمی‌بایست می‌افتاد. او این را می‌داند. تمام کسانی که درگیر ماجرا شدند باید جریمه شوند.» کمک‌مربی فرایبورگ در این ماجرا یک کارت زرد گرفت و داور بازی پس از بازبینی فیلم، یک کارت قرمز هم به وینچنزو گریفو، بازیکن تعویضی فرایبورگ نشان داد که برای زدن آبراهام تلاش کرده بود.

استریش اعلام کرد کاپیتان فرانکفورت پس از بازی عذرخواهی کرده و از نظر او این ماجرا و دعوا به پایان رسیده است. سرمربی فرایبورگ در این باره گفت: «شما در ۵۴ سالگی نمی‌توانی برابر یک بوفالو بایستی و باید کنار بکشی.» فرایبورگ به لطف گل دقیقه ۷۷ نیلز پترسن این بازی را از فرانکفورت برد و پس از ۱۱ هفته با ۲۱ امتیاز در رده چهارم بوندسلیگا ایستاد. آینتراخت هم با ۱۷ امتیاز نهم است.

کد خبر 462561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha