سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: بورس اوراق بهادار تهران روز سه‌شنبه 21 اسفند 86 با افت 65.2 واحدی شاخص کار خود را به پایان رساند.

در این روز شاخص بورس (قیمت و بازده نقدی) به 35 هزار و 980 رسید و شاخص صنعت هم با 17.4 واحد افت به 7 هزار و 918 واحد رسید.

شاخص عملکرد تالار اصلی در این روز تنهای 3 دهم واحد افت کرد اما شاخص عملکرد تالار فرعی در پایان معاملات این روز 42 واحد افت نشان داد.

حجم تقاضا برای خرید سهام بانک پارسیان امروز در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران به شدت افزایش یافت و به 16.2 میلیون برگه سهم به ارزش 26.3 میلیارید ریال رسید. پس از بانک پارسیان، به ترتیب گل گهر، دارو داروئی و لیزینگ ایران بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص دادند.

در کفه عرضه هم ایران خودرو، سرمایه گذاری بوعلی، پتروشیمی اصفهان و سرمایه گذاری غدیر بیشترین حجم عرضه را به نام خود به ثبت رساندند.

در جریان داد و ستدهای امروز بورس تهران قیمت سهام کابل البرز، بین‌المللی محصولات پارس و شیمی داروئی داروپخش بیش از سایر شرکت‌ها با افزایش قیمت مواجه شدند و سیمان صوفیان، جابرابن حیان، معدن منگنز و معدنی دماوند هم از سایر شرکت‌های حاضر در بورس افت قیمت بیشتری داشتند.

کد خبر 46241

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز