رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به زلزله اخیر گفت: به طور کلی در این حادثه ۵۸۴ نفر مصدوم و ۵۵۰ نفر با طی کردن مراحل درمان از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به زلزله اخیر رخ‌داده در کشور گفت: در حال حاضر ۳۴ نفر در مراکز درمانی برای دریافت خدمات بستری هستند که ۶۰ درصد از کل مصدومان زمین‌لرزه خانم هستند و ۲۷ درصد از مصدومان در محدوده سنی ۲۱ تا ۳۰ سال قرار دارند.

کولیوند با تاکید بر این که به تمام مراکز درمانی و بهداشتی برای پذیرش مصدومان آماده‌باش صددرصدی اعلام شده است، تصریح کرد: آماده‌باش برای اعزام تجهیزات و تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت به دانشگاه‌های زنجان، قزوین، گیلان، کردستان، ارومیه و اردبیل اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن مناطق و انسداد مسیرهای زلزله‌زده به پایگاه‌های اورژانس هوایی تبریز، کرج، تهران و ارومیه جهت اعزام به منطقه در شرایط اضطراری آماده‌باش اعلام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر روند خدمت‌رسانی به بیماران مطلوب است و شرایط حوزه بهداشت و درمان مناسب گزارش شده است.

کد خبر 462270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha