شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

بهاره خسروی ـ خبرنگار: فرهنگسرای قرآن از روز جمعه میزبان نمایشگاه خوشنویسی کتیبه، کتابت، سیاه مشق و چلیپا به خط نستعلیق از آثار «‌حبیب‌الله ‌موحدی» می‌شود.

نمایشگاه خوشنویسی

به گزارش خبرنگار همشهری محله، این مجموعه نخستین نمایشگاه از آثار خوشنویسی «‌حبیب‌الله ‌موحدی» است. این هنرمند، سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد و از ۱۳ سالگی با کتابت کتاب‌های موش و گربه و سیندرلا برای کودکان و قطعاتی از نهج‌البلاغه، پا در وادی هنر گذاشت. همچنین بر حسب علاقه‌اش دوره‌های خوشنویسی را در انجمن خوشنویسان زیر نظر استادان بنامی مانند خویی، طلوعی، روشن و قاسم دماوندی گذراند و موفق به کسب مدرک فوق ممتاز شد.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای قرآن با اشاره‌ای کوتاه به رزومه این هنرمند در ادامه گفت: «سبک نگارش این هنرمند به روش مرحوم استاد «‌حسن میرخانی» از کامل‌ترین و زیباترین سبک‌های شاخه نستعلیق است. آثار موحدی تاکنون در نمایشگاه‌های جمعی با موضوع قرآن و عترت و هفته خوشنویسی به نمایش در آمده است. تحریر کتاب خیام و بیش از صدها قطعه هنری به سبک کتیبه و چلیپا از فعالیت‌های موفق کارنامه این هنرمند است.»
به گفته «‌لیلا اکبری‌» در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنری در اندازه ۵۰ در ۷۰ در قالب کتیبه، کتابت، سیاه مشق و چلیپا به خط نستعلیق برای بازدید علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی به نمایش در می‌آید.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای قرآن درباره زمان برگزاری نمایشگاه خوشنویسی گفت: «علاقه‌مندان تا ۸ آذر ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ می‌توانند برای بازدید به نشانی: خیابان قزوین، نبش خیابان شهید کاظمی، نگارخانه هدی، فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.»

کد خبر 462204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha