فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۷۶۷ سارق، زورگیر و مالخر در عملیات ۴۸ ساعته گذشته ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ۷۶۷ سارق، ‌زورگیر و مالخر با تلاش ماموران پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌های پایتخت و بعد از ۴۸ ساعت کار عملیاتی، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر، اظهار کرد: به لطف الهی و با تلاش همکارانم توانستیم با اجرای ۳۷۶ حکم قضایی، ‌۷۶۷ نفر از سارقان، ‌مالخران و مجرمان فراری را شناسایی و دستگیر کنیم.

  • ۴۰ درصد کشته‌های درون‌شهری راکبان موتورسیکلت‌ها هستند

خبرگزاری مهر نیز نوشت: سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نمایشگاه سی‌امین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در پایتخت به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد کشته‌ها در تصادفات تهران متعلق به راکبان موتورسیکلت است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: همچنین ۲۰ درصد عابران پیاده‌ای که در تصادفات درون‌شهری کشته می‌شوند با موتورسیکلت تصادف کرده‌اند.

سردار رحیمی ادامه داد: ما به دنبال برخورد یا توقیف موتورسیکلت‌سواران نیستیم بلکه می‌خواهیم عبور و مرور آن‌ها را در شهر ساماندهی کنیم.

وی گفت: پلیس می‌داند قشر موتورسوار قشر زحمتکش و متوسط جامعه است و سعی می‌کند کمال همکاری را با این قشر داشته باشد.

کد خبر 461804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha