خودروی سواری هیوندا به علت فروکش کردن زمین و باز شدن دهانه چاه، به داخل چاهی در خیابان مجاهدین اسلام، ابتدای خیابان ایران، سقوط کرد.

هیوندا - فروکش زمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه، سقوط خودرو به داخل گودال در خیابان مجاهدین اسلام، ابتدای خیابان ایران، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲۰ و نجات یک به همراه خودرو جرثقیل و گروه پشتیبانی یک آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی جانعلیان، فرمانده نجاتگران آتش‌نشانی تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری هیوندا در محوطه پارکینگ برج‌های مسکونی بهنام توقف کرده بود که به علت فروکش کردن قسمتی از کف محوطه پارکینگ و باز شدن دهانه چاه، گودالی به قطر ۳ متر پدیدار شد و به دنبال این حادثه، این خودرو به همراه آوار خاک به داخل گودال ایجادشده سقوط کرد، به طوری که در سطح زمین اثری از خودرو دیده نمی‌شد.

وی با اشاره به احتمال فرونشست‌های اطراف گودال و وضعیت خطرناک در محل حادثه، گفت: آتش‌نشانان ضمن جلوگیری از تردد ساکنان، خودروهای اطراف محل حادثه را به نقاط امن محوطه انتقال دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات آتش‌نشانی پس از مهار این خودرو با استفاده از جرثقیل ۶ تنی و الوارهای چوبی و همچنین تجهیزات مخصوص، این خودرو را بدون خسارت ثانویه از داخل گودال خارج کردند.

جانعلیان افزود: در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و آتش‌نشانان هشدارهای ایمنی لازم برای مرمت پارکینگ و پوشاندن گودال را به مدیر برج‌های مسکونی ارائه دادند.

علت وقوع این حادثه توسط کارشناس آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است.

کد خبر 461668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha