شهرام عظیمی در نشست خبری در محل فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: سبک پرشین کیک بوکسینگ پس از بررسی در کمیته فنی فدراسیون برای تایید نهایی در وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که در نهایت این سبک به طور رسمی مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفت و امروز حجت الاسلام قربان پور به عنوان مسوول این سبک در فدراسیون ورزشهای رزمی فعالیت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام قربان‌پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی امروز در نشست خبری که در محل فدراسیون برگزار شد، از راه اندازی سبک پرشین کیک بوکسینگ با مسئولیت حجت الاسلام  قربان پور در ورزش‌های رزمی خبر داد و گفت: با تایید رسمی این سبک از سوی وزارت ورزش و جوانان، سعی داریم همانند سایر رشته های رزمی این سبک را نیز در سطح دنیا مطرح کنیم.

 وی اظهار کرد: این سبک در دو بخش زنان و مردان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تصمیم داریم همانند سایر رشته های رزمی این سبک را نیز در آینده بین المللی کنیم.

عظیمی همچنین در خصوص نایب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی که در سال گذشته بدون دریافت مجوز از وزارت ورزش و جوانان به عنوان مشاور و مربی فنی در تمرینات تیم ملی بانوان حضور پیدا کرده بود و از سوی دستگاههای نظارتی و انتظامی دستگیر و با قید وثیقه آزاد شده است، خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما به هر صورت وی کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است و مشکلی برای همکاری وی وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان تایید صلاحیت کاندیداهای این فدراسیون هستید یا خیر، گفت: هنوز تایید صلاحیت ها نیامده و ما نیز منتظر هستیم تا زودتر مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شود.

کد خبر 461541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha