همشهری آنلاین: رئیس پلیس فتای استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغات سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد.

شرط‌بندی

به گزارش ایسنا سرهنگ علی جمالی اعلام کرد: در پی رصد و پایش فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع تبلیغ سایت‌های قمار و شرط‌بندی شناسایی شد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد شخصی با راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و ترغیب افراد به خصوص جوانان و نوجوانان می‌کرد و با طرح موضوعاتی چون درآمد ماهانه بالا، اقدام به جذب مخاطب می‌کرد.

وی ادامه داد: بعد از هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی گرداننده صفحه مورد نظر آغاز و با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های تخصصی گرداننده صفحه مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: از تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد وی به انگیزه کسب درآمد مالی دست به چنین کاری زده که در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای ایلام توصیه کرد: با توجه به این که سایت‌های شرط‌بندی و قمار غیرقانونی هستند، کاربران حوزه فضای سایبر از ورود و عضویت در سایت‌های شرط‌بندی خودداری کنند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

جمالی گفت: شهروندان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice. ir مراجعه کنند.

کد خبر 461362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha