یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

بوستان «سالمند» در منطقه ۳ با هدف ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به سالمندان در خیابان صالح حسینی به بهره‌برداری رسید.

پارک

«امیرهوشنگ گل محمدی» معاون فنی و عمران شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: «هدف از ساخت و راه‌اندازی بوستان سالمند در منطقه ۳ ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی و برگزاری فعالیت‌های مخصوص این گروه سنی از افراد جامعه است.»

او افزود: «مسیرهای پیاده‌روی در این بوستان برای استفاده معلولان و سالمندان آماده شده. ۵ چشمه سرویس بهداشتی هم برای استفاده سالمندان و معلولان فراهم است. بوستان سالمند قبل از راه‌اندازی، محل توقف ماشین‌های حمل زباله و اسکان کارگری بود که از تیر ماه سال گذشته تبدیل به بوستانی مناسب برای سالمندان شد. بوستان سالمند ۲ ورودی در سمت غرب و شمال خیابان صالح حسینی دارد.»

کد خبر 461266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha