گروه اقتصادی: وزیر جهادکشاورزی با اشاره به افزایش غیرطبیعی قیمت گوشت مرغ و گوسفند در هفته‌های اخیر گفت: دولت عرضه گوشت مرغ و قرمز یارانه‌ای را برای حفظ تعادل در قیمت تا پایان سال ادامه می‌دهد.

محمدرضا اسکندری افزود:  هم‌اکنون مرغ منجمد به قیمت 1380 تومان عرضه می‌شود در حالی که دولت برای خرید آن 1460 تا 1500 تومان هزینه‌ کرده است. وی همچنین از وجود ذخیره کافی گوشت مرغ و گوسفند در کشور خبر داد و گفت:  در صدد هستیم تا با توزیع مرغ دولتی، قیمت مرغ را از 1900 تومان کنونی به 1750 تومان کاهش دهیم. در همین حال، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت:  توزیع گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار از شنبه در همه مراکز استان‌های کشور آغاز می‌شود. صدرالله دولت افزود:  در تهران نیز از نیمه دوم شهریور تاکنون 500 تن گوشت قرمز توزیع شده که تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت. وی درباره گوشت مرغ نیز گفت:  از نیمه شهریور تاکنون 8 هزار تن گوشت مرغ توزیع شده است که عملیات خرید تا سقف 20 هزار تن تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.
 گوشت قرمز و گوشت مرغ در میادین تره‌بار و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری استان توزیع شده است و توزیع آن در شهرستان‌ها از امروز شنبه آغاز می‌شود.
کد خبر 4611

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز