مریم قاسمی ـ خبرنگار: ساختمان ۳ طبقه فرسوده‌ای در منطقه ۱۶ برای حفظ جان شهروندان تخریب شد.

تخریب ساختمان

این ملک به دلیل فرسودگی و شکستگی لوله‌های فاضلاب در حال ریزش بود که مسئولان شهرداری منطقه۱۶ ابتدا به اخطار و تخلیه به موقع ملک اقدام و سپس به تخریب این ساختمان درحال ریزش پرداختند تا جان شهروندان و ساکنان اطراف به خطر نیفتد.

«ناهید انوار» مسئول روابط‌عمومی ناحیه۳ منطقه۱۶ در این‌باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «این ملک فرسوده در خیابان شهید تقوی، کوچه بستان‌چی، نبش کوچه شهید سنگسری قرار داشت که ۸ماه پیش به دلیل نشست و ریزش بخشی از خانه، با دستور و اخطار شهرداری منطقه تخلیه شد. بنابراین ساکنان هر ۳طبقه از این ساختمان نقل مکان کردند تا خطری جانشان را تهدید نکند. البته با حمایت و تلاش مسئولان شهرداری منطقه، ساکنان برای احقاق حقوق خود اقدام کردند و توانستند از طریق بیمه از مسئولان اداره فاضلاب خسارت ۴۰۰میلیون تومانی دریافت کنند تا بتوانند برای تخریب و نوسازی این ملک جواز ساخت بگیرند.»

وی در ادامه افزود: «برای اینکه ریزش این ساختمان به ملک‌های همسایه خسارت وارد نکند و وضعیت بحرانی‌تری در محله ایجاد نشود، این ملک به‌طور کامل تخریب شد و به‌زودی مالکان با حمایت شهرداری اقدام به ساخت خانه خواهند کرد.»

کد خبر 460955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha