مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

۲۸ مهر ماه (سالروز صدارت امیرکبیر) به عنوان روز اراک نام‌گذاری شده‌است اما جشن نکوداشت این روز به دلیل تقارن با روزهای پایانی ماه صفر به اول ربیع‌الاول موکول شد.  

استان مرکزی

به گزارش همشهری، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک در حاشیه آیین زنگ روز اراک افزود: جشن نکوداشت روز اراک با صدا درآمدن زنگ این روز در مدرسه صمصامیه این کلانشهر برگزار شد. «مرتضی سورانه» افزود: اولین برنامه این روز به صدا درآمدن زنگ اراک در مدرسه صمصمایه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مدارس کشور و شناسنامه هویت شهر اراک بود و پس از آن اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بر سر مزار شهدا حاضر و ضمن عطرافشانی و گلباران قبور این عزیزان، با شهدا تجدید میثاق کردند.  

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی تا ۱۳ آبان به مناسبت جشن نکوداشت اراک پیش‌بینی شده‌ است که مهمترین آن‌ها تور اراک گردی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشنواره کودک در بوستان ملت، اجرای تئاتر و نشست هم‌اندیشی پژوهشگران و محققان است. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: هر هفته یک مسابقه یک مدرسه و دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است.  

کد خبر 460894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha