مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: یک محموله شیرینی شامل سه تُن قنادی خشک که تاریخ مصرف آن گذشته بود توسط بازرسان این اداره کشف و توقیف شد.

شیرینی تاریخ گذشته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش جبارزاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ در استان آذربایجان‌غربی شنبه ۹ فروردین گفت: در راستای تشدید نظارت و کنترل چرخه مصرف مواد غذایی و مقابله با شیوع بیماری کرونا، تیم نظارتی شهرستان متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن و مرکز بهداشت در بازدید از اماکن عمومی، یک دستگاه کامیون حامل این شیرینی را در سطح شهر توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این این محموله حدود یک ماه قبل از عید توسط تعدادی از قنادان برای فروش و توزیع از تهران خریداری شده است ولی با توجه به فروش نرفتن آن در این ایام، این افراد قصد فروش آن را در سایر شهرهای اطراف داشتند که توسط تیم نظارتی توقیف و برای معدوم‌سازی به انبار مرکز بهداشت انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: این میزان شیرینی که به علت انقضای تاریخ مصرف آن غیرقابل استفاده است به زودی با حضور نمایندگان ادارات مرتبط معدوم‌سازی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ ارزش این میزان شیرینی را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نظارت ماموران بهداشت محیط و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در قالب گشت‌های مشترک بر سطح بازار برای کنترل سلامت مواد مصرف در بین شهروندان ادامه دارد و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 460730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha