همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی تعطلات ایام عزاداری آخر صفر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه (۵ آبان‌ماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

جاده - ترافيك

میزان نوشت: رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه‌شنبه (۷ آبان‌ماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (۱۰ آبان‌ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱ آبان‌ماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۰ آبان‌ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱ آبان‌ماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روز پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه‌دیدگان است.

کد خبر 460408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha