یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

گروه ورزشی : قوی‌ترین مرد جهان می‌گوید دارم به اوج نزدیک می‌شوم

چیزی حدود 5 ماه تا آغاز بیست و نهمین دوره‌ی بازی‌های المپیک در شهر پکن باقی مانده و در این میان بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش آخرین وضعیت قهرمان دو دوره‌ی پیشین این بازی‌ها از ایران را جویا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین رضازاده پس از افتی که به خاطر مصدومیتش به وجود آمده بود، هم اکنون ماه‌ها است که در داخل و یا خارج از اردوی آمادگی ایران در حال تمرین است و خود را روز به روز به شرایط ایده‌آل برای کسب سومین مدال طلای المپیک آماده می‌کند. چیزی که هدف او و بسیاری از علاقه‌مندانش در ایران و جهان است.

رضازاده که در آخرین روزهای 1386 در جزیره‌ کیش تمرین‌های خود را ادامه می‌دهد  اظهار کرد:" ما هم اکنون در اردوی سطح دریا تمرین می‌کنیم. بیش از دو هفته‌ آن گذشته و در آخرین روزهای آن هستیم. فکر می‌کنم اردوی خوبی بود. بچه‌ها رفته رفته به شرایط اوج نزدیک می‌شوند. رکوردها در حال افزایش است. "

وی با بیان اینکه هدف اصلی من بازی‌های المپیک است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی من المپیک پکن است. برای همین موضوع اگر کادرفنی صلاح بداند اردیبهشت ماه به مسابقه‌های قهرمانی آسیا می روم تا برای المپیک آماده‌تر شوم.

قهرمان دو دوره‌ بازی‌های المپیک ادامه داد: تمرین‌های من خوب است. یک مدت فشار سنگین در تمرینات آوردیم و یک مدت هم فشار تمرین‌ها سبک‌تر بود. اما در اردوی کیش تمرین‌ها سنگین‌تر شده و شکر خدا وضعیت من بهتر است.

قوی‌ترین مرد جهان در پایان خاطرنشان کرد:" اگر در مسابقه‌های آسیایی شرکت کنم باید با همان رقیبان همیشگی‌ام در آسیا رقابت کنم. کار زیاد سختی نیست. "

کد خبر 46040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز