پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

مریم قاسمی ‌ـ خبرنگار: با پیگیری کارشناسان دفتر تسهیلگری محله جوادیه منطقه ۱۶ دانش‌آموزان مدرسه ولی‌عصر(عج) صاحب سطل زباله مکانیزه شدند.

پسماند

 به گزارش خبرنگار همشهری محله، کارشناسان دفتر تسهیلگری محله در بازدید میدانی از محدوده خیابان ۲۰ متری جوادیه و خیابان شهید آقایی با مدرسه‌ای مواجه شدند که فاقد سطل زباله بود و به همین دلیل با توجه به نیاز آنان و همچنین درخواست کارکنان مدرسه، موضوع را به اطلاع مسئولان شهرداری منطقه ۱۶ رساندند تا در این زمینه برای بهبود وضعیت بهداشت و نظافت محیط مدرسه‌کاری کنند. در نهایت پیگیری مسئله توسط کارشناسان دفتر تسهیلگری محله جوادیه منجر به جانمایی و نصب سطل زباله مکانیزه در حیاط مدرسه ولی‌عصر(عج) شد.  
«لیلا فلاحی» کارشناس اجتماعی دفتر تسهیلگری محله جوادیه درباره این مطلب افزود: «والدین، دانش‌آموزان و معلمان مدرسه ولی‌عصر(عج) بارها از نبود سطل زباله درحیاط مدرسه گلایه‌مند بودند و خواهان رفع مشکل بودند، چراکه ناچار بودند زباله‌ها را در گوشه و کنار حیاط مدرسه بیندازند و همین مسئله چهره مدرسه را آلوده و زشت می‌کرد.»
وی اضافه کرد: «از آنجایی که وظیفه کارشناسان دفتر تسهیلگری آسان کردن و برطرف کردن مشکلات مردم است، تمام تلاش خود را کردند تا در اسرع وقت آن را رفع کنند. تا اینکه با حمایت مسئولان خدمات شهری ناحیه یک ۲ سطل مکانیزه در حیاط مدرسه ولی‌عصر(عج) جانمایی و نصب شد.»

کد خبر 460089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha