همشهری آنلاین: تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندا با کسب هشت مدال طلا با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی در کشور چین شد.

تيم ملي سانداي مردان

به گزارش مهر، تیم ملی ووشوی ایران که سال ۲۰۱۷ در رقابت‌های کازان روسیه عنوان قهرمانی بخش ساندا را کسب کرده بود، این بار در چین و در مقابل چشم هزاران هواداری که در سالن مسابقات حضور داشتند موفق شد با کسب هشت مدال طلا برای دومین دوره متوالی بااقتدار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. چینی‌ها نیز در این بخش شش طلا و یک برنز کسب کردند.

اما کار بزرگ را در این مسابقات محسن محمدسیفی انجام  داد. مسابقات ساندا در هشت وزن زنان و ۱۰ وزن مردان برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام ۵ نماینده در بخش مردان و ۳ نماینده در بخش زنان می‌باشد. در واقع در بخش ساندا رده‌بندی نهایی تیم‌ها بر اساس هشت مدال محاسبه می‌شود که سیفی روز گذشته نماینده چین را در نیمه نهایی شکست داد و مانع از حضور یک سانداکار میزبان به دیدار نهایی شد. ولی هر هشت سانداکار ایران به فینال رسیده و موفق به کسب هشت مدال طلای با ارزش شدند.

در مجموع مردان و زنان در هر دو بخش تالو و ساندا نیز ایران با هشت طلا، سه نقره و یک برنز نایب قهرمان شد، چینی‌ها با ۱۲ طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کردند، ماکائو، هنگ کنگ و مالزی هم عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

الهه و شهربانو منصوریان، مریم هاشمی، عرفان آهنگریان، علی خورشیدی، یوسف صبری، محسن محمدسیفی، میلاد عارفی‌مقام محمدعلی مجیری ۹ مدال طلا، هانیه رجبی دو مدال نقره، زهرا کیانی هم یک برنز کسب کردند.

کد خبر 460079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha