همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت مجید تخت‌روانچی تاکید کرد: ترور بیولوژیک تخت روانچی را تکذیب می‌کنم.

ظریف: حمله به ایران به «جنگ تمام‌عیار» منجر ‌می‎شود

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در توضیح آخرین وضعیت بیماری مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، گفت: بعد از رفتن تخت‌روانچی به نیویورک، بیماری سرطان تشخیص داده شد. وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت.

وی افزود: در صورتی که از بیماری وی قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. پزشک معالج وی نیز تاکید داشت که فوری باید عمل شود.

ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت ادامه داد: با توجه به نظر دکتر وی، جراحی در نیویورک انجام گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، گفت: موضوع ترور بیولوژیک تخت روانچی را تکذیب می‌کنم، وی در حال درمان است.

مجید تخت‌روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه‌ سازمان ملل به علت بیماری همراهی نکرد. وی در حال حاضر در بیمارستانی در نیویورک بستری است.

کد خبر 457930
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha