همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با هفته‌ ملی و روز جهانی کودک، مجموعه‌ای از تجربیات دکتر مصطفی معین از چند دهه پزشکی در حوزه‌ کودکان در قالب مجموعه‌ای ۴ جلدی منتشر و رونمایی می‌شود.

رونمايي از كتاب 4 جلدي مصطفي معين

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب مرکزی، مصطفی معین، وزیر سابق علوم و تحقیقات و متخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی، به تازگی تجربه‌اش از سال‌ها طبابت در حوزه‌ کودکان را در چهار جلدی «۴۰کودک» به رشته‌ تحریر درآورده که در مراسمی در روز ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۷ در شهر کتاب مرکزی رونمایی می‌شود.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده‌ها و کودکان، و نیز اهالی رسانه و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، مجموعه‌ ۴جلدی «۴۰کودک» به قلم مصطفی معین با تصویرگری مجید خادمی برای اولین‌بار عرضه می‌شود.

برنامه رونمایی کتاب چهل کودک در دو قسمت برگزار می‌شود:

بخش اول این برنامه  از ساعت ۱۷ برای مخاطب کودک و خانواده و کتابخوانی و گپ و گفت با خانواده‌ها و کودکان در مورد سلامت و گفت‌وگو با کودکان است. میهمانان و سخنرانان این بخش دکتر معین، علی‌اصغر سیدآبادی و معصومه انصاریان خواهند بود.

بخش دوم، رونمایی از کتاب خواهد بود، به همراه گفت‌وگوی تخصصی  درباره گفت‌وگو و کودک و سلامت با حضور دکتر معین، دکتر خانیکی، دکتر کرمانی و رودابه کمالی، به همراه امضای  کتاب توسط دکتر معین برای علاقه‌مندان به کتاب.

یادداشت‌های این مجموعه کتاب، حاصل گفت‌وگوهایی است که معین طی سالیان مختلف با بیماران کودک خود داشته و در پایان هر یادداشت، نکاتی از جنبه‌ پزشکی، اجتماعی و تربیتی ذکر شده است.

خاطرات و شرح تجربه‌های رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی و آسم و آلرژی از چند دهه طبابت برای کودکان، بخش دیگری از محتوای این یادداشت‌ها را دربر گرفته است.

این مجموعه به شکلی نفیس از سوی انتشارات نقش شمسه در چهار جلد با عناوین «کودک خشن»، «رویاهای کودکانه»، «محبت‌های کودکانه» و «لطیفه‌ای از زبان عسل» به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

حضور در مراسم رونمایی برای عموم خانواده‌ها، دست‌اندرکاران کتاب و نیز علوم مختلف پزشکی مرتبط با کودکان آزاد است.

شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم میزبان علاقه‌مندان به این برنامه است.

کد خبر 457577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha