بانوان ووشوکار جنوب غرب با کسب ۲ نشان طلا و یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی و انتخابی بانوان استان تهران درخشیدند.

ووشو

مسئول روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این خبر گفت: «این مسابقات در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان و ووشوکاران جنوب غرب به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» به‌ترتیب در وزن‌های ۷۰ و ۷۵‌کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری‌پور» در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.»

«شیوا محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ماه به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد، افزود: «این مسابقات به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود.»

کد خبر 456333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha