سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در شمال و رگبار و رعد و برق در جنوب کشور خبر داد.

وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده ۳ و ۴ مهر و جمعه ۵ مهر برای استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از شنبه ۶ مهر مجدداً با شمالی شدن جریانات در سواحل شمالی بارندگی و کاهش دما رخ خواهد داد.

وی گفت: امروز بعد از ظهر (۲ مهر) در جنوب استان سیستان و بلوچستان رشد ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود. در ساعات بعد از ظهر فردا (۳ مهر) با تقویت جریانات جنوبی شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب استان جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط استان‌های هرمزگان و جنوب فارس خواهیم بود که این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مهر) علاوه بر این مناطق در جنوب کرمان، شرق و مناطق مرتفع استان‌های فارس و بوشهر نیز رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وزش باد شدید در ساعات ظهر و بعد از ظهر امروز (۲ مهر) و روزهای پنجشنبه تا شنبه (۴ تا ۶ مهر) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی دو روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت در دو روز آینده گفت: فردا (۳ مهر) آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و احتمال غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۳ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۴ مهر) صاف به‌تدریج همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 456145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha