جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از یکشنبه تا پایان هفته فرارو آینده به سبب وزش بادهای جنوبی رطوبت هوا در این استان افزایش می‌یابد.

رطوبت هوا در بوشهر افزایش می‌یاید

پیام مساعدی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می دهد طی امروز و فردا در ساعت هایی از ظهر تا غروب با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی بر روی دریا و سواحل استان، دریا تا حدودی متلاطم میشود.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می شود از روز یکشنبه تا اواخر هفته پیش رو در برخی از ساعت ها بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده شود.

مساعدی ادامه داد: در۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و طی ساعت هایی از روز همراه با وزش باد و در برخی مناطق جنوبی در ابتدای صبح مه رقیق پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در ساعت هایی از ظهر تا غروب ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعت هایی از ظهر تا غروب ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۰ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۸:۲۱، جزر دوم ساعت ۱۵:۳۳ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۳ خواهد بود.

کد خبر 454750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha