پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تقریر بیانات حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام دیگر در قالب کتاب «جهاد اکبر» منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان است.

كتاب جهاد اكبر امام خميني

به گزارش همشهری آنلاین، چاپ سی و ششم کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به بازار آمد. مباحث و مطالب کتاب برگرفته از رهنمودهای حضرت امام در مقاطع مختلف دوران اقامت در نجف اشرف خطاب به حوزه‌های علمیه است که به همت یاران امام تنظیم و بارها پیش از انقلاب در داخل و خارج ایران چاپ و منتشر شده است.

از ویژگی‌های «جهاد اکبر» که به همت حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی تقریر و تنظیم شده، می‌توان به افزودن پانوشته‌های توضیحی و بخش پایانی تحت عنوان فرازهای برگزیده اشاره کرد. سفارش به حوزه‌های علمیه، سفارش به طلاب، اهمیت تهذیب و تزکیه نفس، هشدار به حوزه‌ها، نکاتی از مناجات شعبانیه، حجاب‌های انسان، علم و ایمان، قدم اول در تهذیب و هشدار دیگر از بخش‌های مختلف کتاب است.

چاپ سی و ششم کتاب ۷۲ صفحه‌ای «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» در شمارگان دو هزار نسخه در سال ۱۳۹۸ منتشر و به بهای پنج هزار تومان به بازار عرضه شده است.

کد خبر 453908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha