پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تقریر بیانات حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام دیگر در قالب کتاب «جهاد اکبر» منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان است.

كتاب جهاد اكبر امام خميني

به گزارش همشهری آنلاین، چاپ سی و ششم کتاب «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به بازار آمد. مباحث و مطالب کتاب برگرفته از رهنمودهای حضرت امام در مقاطع مختلف دوران اقامت در نجف اشرف خطاب به حوزه‌های علمیه است که به همت یاران امام تنظیم و بارها پیش از انقلاب در داخل و خارج ایران چاپ و منتشر شده است.

از ویژگی‌های «جهاد اکبر» که به همت حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی تقریر و تنظیم شده، می‌توان به افزودن پانوشته‌های توضیحی و بخش پایانی تحت عنوان فرازهای برگزیده اشاره کرد. سفارش به حوزه‌های علمیه، سفارش به طلاب، اهمیت تهذیب و تزکیه نفس، هشدار به حوزه‌ها، نکاتی از مناجات شعبانیه، حجاب‌های انسان، علم و ایمان، قدم اول در تهذیب و هشدار دیگر از بخش‌های مختلف کتاب است.

چاپ سی و ششم کتاب ۷۲ صفحه‌ای «جهاد اکبر یا مبارزه با نفس» در شمارگان دو هزار نسخه در سال ۱۳۹۸ منتشر و به بهای پنج هزار تومان به بازار عرضه شده است.

کد خبر 453908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha