حمیدرضابوجاریان - خبرنگار: کودکان محله نظام آباد در منطقه ۷، پیش از ظهر امروز در دیداری دوستانه با تیم پیشکسوتان استقلال و پیروزی به تساوی رسیدند.

فوتبال

در این مسابقه که با هدف گرامیداشت هفته ولایت و ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده ها در زمین چمن شهید جملی برگزار شد، کودکان زیر ۱۲ سال محله نظام آباد در قالب ۳ تیم با پیشکسوتان استقلال و پیروزی به رقابت پرداختند. در پایان رقابت هر یک از تیم ها با نتایج ۳ بر ۳، ۲ بر ۲ و یک بر یک با تیم پیشکسوتان به تساوی رسیدند. این بازی را «سیدمهدی سیدعلی» داور لیگ برتر قضاوت کرد. در تیم پیشکسوتان استقلال و پیروزی چهره هایی چون بهنام ابوالقاسم پور، علی خسروی، مهدی امیر آبادی، رضا حسن زاده، علیرضا فغانی و ... حضور داشتند.

معاون اجتماعی شهردار منطقه ۷ درباره این رقابت گفت: مسابقه فوتیال میان بچه های محله نظام آباد و پیشکسوتان فوتبال کشورمان، اولین برنامه ورزشی با این گستردگی در منطقه است که با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

فائزه دولتی افزود: کودکان و نوجوانان در محله های آسیب دیده و کم برخورداری مانند نظام آباد نیازمند نشاط و شادابی هستند. اجرای چنین برنامه هایی در راستای ترویج نشاط و شادابی و هم راستا با برنامه های شهرداری در تبدیل تهران شهری برای همه است.

کد خبر 452727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha