سایپا در هفته اول لیگ برتر درحالی‌که ۲ بر صفر از ذوب‌آهن عقب بود، توانست با درخشش محمدرضا سلیمانی ۳ بر ۲ پیروز شود و برد مهمی را در اصفهان به‌دست آورد.

فوتبال

سلیمانی که ۲گل تیمش را به ثمر رساند، درباره این بازی به همشهری گفت: «گل‌هایی که زدم، زحمت همه بچه‌ها بود و من فقط ضربه آخر را زدم. البته از همان ابتدا ما صددرصد به فکر برد مقابل ذوب‌آهن بودیم و اگر اینطور فکر نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم پیروز بازی شویم. »

وی ادامه داد: «در بین دو نیمه درحالی‌که ۲ بر صفر ‌عقب بودیم، آقای صادقی بیشتر حرف‌هایی که زد، روانشناسی بود. همین صحبت‌ها باعث شد با انگیزه مضاعف نیمه دوم را شروع کنیم. به‌نظرم بهترین بازی هفته اول را رقم زدیم و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. البته باید بگویم ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم. ۴موقعیت خیلی خوب گل داشتیم، ولی حریف فقط فرصت‌های نصف و نیمه داشت. گل‌هایی هم که زدند خطا بود. روی کرنری که داشتند دو سه بازیکن ما را هول دادند و مقابل گلر ما را سد کردند. در کل برخلاف جهت بازی ۲ گل عقب افتادیم. »

سلیمانی درخصوص شادی‌های بعد از گلش که منشوری به‌نظر می‌رسد هم معتقد است: «نه، شادی‌های بعد از گل من منشوری نیست. یک رقص محلی است که در همه تیم‌ها وجود دارد. بازی با پرسپولیس هم اگر شادی گلم جنجالی شد، به بحث‌های داخل زمین مربوط بود که نمی‌خواهم به عقب برگردم و درباره‌اش صحبت کنم. »

هافبک تیم سایپا با اشاره به برنامه آتی این تیم، تأکید کرد: «ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی تلاش می‌کنیم برنده میدان شویم. درست است که بیشتر اعضای تیم ما جوانان هستند، اما جوانان ما باتجربه هستند و اکثرشان در لیگ بازی کرده‌اند؛ یعنی جوان خام نداریم. در کنار آنها دو، سه بازیکن باتجربه مانند آقای شاه‌علیدوست را داریم که به‌عنوان کاپیتان خیلی به ما کمک می‌کنند. »

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان درباره اینکه چه اهدافی را برای فصل پیش‌رو برای خودش دارد، تصریح کرد: «مطمئنا هر بازیکنی برای بازی‌کردن در لیگ هدف‌های خاصی‌ دارد اما اکثر مواقع آن را اعلام نمی‌کند و فقط برای رسیدن به هدفش‌ تلاش می‌کند. »

کد خبر 452520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha