همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور و ر ئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حذف چهار صفر از پول ملی در راستای آسان سازی محاسبات مردم است.

نوبخت

مهر نوشت: محمدباقر نوبخت اظهار داشت: اکنون به عنوان نماینده دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری هستم  و بیش از گذشته به این استان سفر خواهم کرد تا پروژه های اقتصاد مقاومتی این استان را دنبال کنم.

حذف چهار صفر از پول ملی در راستای آسان سازی محاسبات مردم است

وی بیان کرد: چند مورد از پروژه های اقتصاد مقاومتی چهارمحال  و بختیاری بسیار مهم است که برای سرعت بخشید به آنها به چهارمحال و بختیاری سفر کردام.

 معاون رئیس جمهور و ر ئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: اتصال به شبکه سراسری ریلی، تکمیل پروژه چهار خطه سازی محور شهرکرد - به لردگان و... از مهمترین پروژه هایی است که در این سفر پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد در استان ها نیازمند کمک و مساعدت بیشتری  هستند که در برخی  استان ها مانند چهارمحال و بختیاری بر حسب ضرورت دو هزار واحد مسکونی برای محرومان ظرفت یکسال احداث می شود.

وی بیان کرد:  تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولید کنندگان است.

 معاون رئیس جمهور و ر ئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به حذف چهار صفر از پول ملی، گفت: مبانی محاسبات مردم بر اساس تومان است پس تلاش شد که این امر آسان تر شود که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 452435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha