مجموعه طلا و جواهر یاقوت، همزمان با عید سعید غدیر در محله عبدل‌آباد منطقه۱۹ راه‌اندازی شد.

افتتاح مجموعه طلا و جواهر

این مجموعه که با حضور ائمه جماعات مساجد، معاون شهرسازی و معماری شهردار منطقه۱۹، شهردار ناحیه۲ منطقه، سرکلانتر فاتب، رؤسای کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو و ۱۷۱شهید مصطفی خمینی، شورایاران، اعضای اتحادیه طلا و جواهر تهران، ورزشکاران، کاسبان و جمعی از شهروندان راه‌اندازی شد، در جنوب تهران از مراکز منحصربه‌فرد به شمار می‌رود که دارای ۵۲ باب واحد تجاری در ۲طبقه برای عرضه جواهرات و واحدهای تجاری و مسکونی در ۷طبقه است.
زمین این مجموعه که پیش از این گرمابه‌ای متروکه بود، جنب بازار شهید احسانی قرار دارد و همه روزه هزاران خریدار از نقاط مختلف تهران و شهرهای مختلف به آن مراجعه می‌کنند. همچنین پاساژ توحید مقابل این مجموعه قرار دارد که سال‌هاست واحدهایی در آن به عرضه طلا و جواهر مشغولند، اما می‌بایست برای اجرای طرح تعریض بلوار شکوفه تخریب شوند. بنابراین درصورت فعالیت جواهرفروشان پاساژ توحید در این مجموعه، قدم مهمی برای تعریض بلوار شکوفه و رهایی این نقطه از منطقه۱۹ از ترافیک برداشته خواهد شد.

مهندس «ایمان رسولی» سازنده مجموعه طلا و جواهر یاقوت درباره ویژگی‌های این مرکز گفت: «مساحت عرصه این مجموعه ۹۷۰مترمربع و در مجموع ۸هزارمترمربع واحد تجاری، اداری و مسکونی در ۹طبقه است. مساحت واحدهای اداری و تجاری ۳هزارمترمربع است و برای رفاه کاسبان و خریداران، ۶۵واحد پارکینگ و ۳۰باب انباری در آن ساخته شده است. همچنین این مرکز دارای کافی‌شاپ به مساحت ۱۸۰مترمربع، تجهیزات به روز اطفای حریق، سیستم هشداردهنده سرقت، پله برقی و آسانسور برای‌ تردد آسان شهروندان و معلولان است.»
 این مجموعه در تقاطع بلوار شکوفه و خیابان رحمان قرار دارد.

کد خبر 452314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha