دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول ایران روز شنبه با برگزاری ۹ بازی استارت خورد که ۷ بازی برنده داشت و دو بازی هم به نتیجه تساوی به پایان رسید.

عنايتي

در یکی از بازی‌های جذاب و پرگل، تیم فوتبال قشقایی با هدایت رضا عنایتی گام اول را محکم برداشت و با نتیجه سه بر یک مس کرمان را در شیراز در هم کوبید. این یک شروع بد برای مجتبی حسینی در مس کرمان بود و در طرف مقابل عنایتی یک شروع طوفانی در لیگ دسته اول داشت.

در یک بازی مهم دیگر استقلال خوزستان در اهواز میزبان بادران بود و در نهایت با یک گل از حریف خودش شکست خورد. استقلال خوزستان که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت، بعد از سقوط به لیگ دسته اول نیمی از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده و در تلاش است تا دوباره به لیگ برتر صعود کند. با این حال شاگردان مجید باقری‌نیا در اولین گام برابر شاگردان فرهاد کاظمی شکست خوردند. آلومینیوم اراک هم با هدایت محمود فکری در اولین گام فجر سپاسی را با نتیجه سه بر یک شکست داد تا داوود مهابادی فصل جدید را با باخت شروع کند.

گل ریحان البرز هم در اولین گام با مربیگری محمد نصرتی تیم آرمان گهر را در سیرجان با نتیجه سه بر دو شکست داد و خوشه طلایی ساوه هم که همراه با آرمان گهر به تازگی به لیگ دسته اول صعود کرده است، در زمین نیروی زمینی به پیروزی رسید. هدایت نیروی زمینی بر عهده امید روانخواه است و این مربی استقلالی در اولین گام مغلوب محسن عاشوری شد. تیم پرحاشیه ملوان هم با مربیگری علی لطیفی در اولین بازی مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت در تهران شکست خورد و نود ارومیه هم موفق به شکست دادن میزبان خودش علم و ادب تبریز شد. دیدار رایکا بابل و داماش گیلان و همچنین سپیدرود رشت و مس رفسنجان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 452073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha