طی چند روز گذشته شایعات ضدونقیضی راجع‌به ادامه همکاری استراماچونی با استقلال منتشر شده؛ برخی گفته‌اند بعد از آن اولتیماتوم کذایی ۴۸ ساعته مشکل او به طور کامل حل شده و این مربی روز جمعه روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست، برخی دیگر اما از تداوم اختلافات سخن می‌گویند.

استراماچونی

این وسط رفتارهای متناقض باشگاه استقلال هم به تردیدها دامن می‌زند. به عنوان مثال بعد از ماجرای دیپورت هروویه میلیچ کروات از فرودگاه تهران، استقلالی‌ها مدعی شدند با جلب نظر استراماچونی، خرید این بازیکن منتفی شده است. با وجود این، میلیچ نهایتا به استقلال پیوست تا بالاخره روشن نشود تصمیم‌گیرنده نهایی در این باشگاه چه کسی است. حالا هم گفته می‌شود فاز جدیدی از اختلافات بین استراماچونی و امیرحسین فتحی به وجود آمده در مورد اصرار مربی ایتالیایی برای جذب یک بازیکن ۳۶ ساله که ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد.

در چنین شرایطی مدیرعامل باشگاه سعی کرده با انجام یک مصاحبه، آب روی آتش بریزد، اما عملا هیزم در آن انداخته است. فتحی گفته یکشنبه (امروز) قرار است جلسه‌ای با استراماچونی برگزار شود که او امیدوار است این جلسه به معنای پایان شایعات باشد. اگرچه ابراز امیدواری فتحی برای آرام شدن فضا مایه امیدواری است، اما سوال مهم‌تر این است که اساسا چنین جلسه‌ای چرا برگزار می‌شود؟

کجای دنیا رسم است که مدیران باشگاه با مربی منتخب‌شان چنین جلسه مجهولی برگزار کنند؟ در بخشی از اظهارات مدیرعامل استقلال که روی سایت رسمی باشگاه قرار گرفت، آمده است: «از طرفی دیگر به صورت پراکنده تصمیمات و درخواست‌هایی را از طرف آقای استراماچونی دریافت کردیم...» به این ترتیب روشن است که باشگاه هم با مربی ایتالیایی «مساله» دارد و موضوع فقط به شایعه‌پراکنی رسانه‌های داخلی و خارجی مربوط نمی‌شود. در هر صورت به نظر می‌رسد جلسه امروز دو طرف کاملا سرنوشت‌ساز است و بعید به نظر می‌رسد با یک نشست فرمالیته برای پایان دادن به حرف و حدیث‌ها مواجه باشیم.

کد خبر 452061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha