همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه بین استقلال و سرمربی تیم اختلاف نظر وجود دارد، خبر استعفای استراماچونی را تکذیب کرد.

استراماچوني

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی درباره انتشار خبر تهدید به استعفای استراماچونی در رسانه‌های ایتالیایی و جمهوری چک اظهار کرد: من دیروز صبح متوجه شدم که چنین خبری در رسانه‌های خارجی کار شده و به همین دلیل با تماسی که با آقای فتحی داشتم پیگیر این ماجرا شدم. پس از این تماس مطلع شدم که استعفایی در کار نیست و نامه رسمی به باشگاه نیامده و چیزی که به باشگاه اعلام شده استعفا نبوده است. یکسری اختلاف سلیقه بین باشگاه و استراماچونی رخ داده که یکی از آنها نیامدن آقای میلیچ بود که این اتفاق هم تقصیر باشگاه نبود و آقای فتحی هم دیروز (دوشنبه) در اخبار ورزشی توضیح داد.

وی ادامه داد: اتفاقی که برای میلیچ افتاد باعث ناراحتی آقای استراماچونی شد و بحث‌های جزئی دیگری هم وجود داشت که باعث ناراحتی استراماچونی شد ولی شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها این اتفاق را بزرگ کردند. باید در جریان باشیم که با استراماچونی قرارداد داریم و به نظر من یک مربی حرفه‌ای چند روز مانده به لیگ برتر از سمتش استعفا نمی‌دهد و این اتفاق نشدنی است.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این‌که استراماچونی سابقه انجام چنین کاری را در اسپارتا پراگ داشته گفت:‌ من در جریان چنین اتفاقی نبودم ولی از دیروز با پیگیری‌هایی که داشتم فهمیدم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و استراماچونی به کارش ادامه می‌دهد.

خلیل‌زاده که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، در ادامه در پاسخ به این‌ پرسش که چه جزئیات دیگری باعث ناراحتی استراماچونی شد، توضیح داد: بالاخره استقلال باشگاه بزرگی است. ما مدتی باشگاه را از حاشیه دور کردیم و بازیکنان بزرگی را وارد کشور کردیم. ما خود استراماچونی را به استقلال آوردیم و مشکلات مالی را حل کردیم. یک مقدار حاشیه‌سازها در این ماجرا نقش دارند. یک عده‌ای هستند که برای استقلال حاشیه می‌سازند و دوست دارند باشگاه را به حاشیه ببرند. استراماچونی مربی بزرگی است و ما در حال حاضر از نادانی بعضی از دوستان صدمه می‌بینیم. ما این قول را به هواداران می‌دهیم که چنین اجازه‌ای به آنها نخواهیم داد.

در ادامه مجری برنامه خطاب به عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت که باید مدیران این باشگاه قبول کنند که خودشان برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند که یکی از این حاشیه‌سازها ناتوانی باشگاه استقلال در گرفتن ویزا برای میلیچ بود.

خلیل‌زاده در پاسخ بیان کرد: ما از هفته گذشته کارهای لازم را برای حضور میلیچ در ایران انجام دادیم. میلیچ به ایران آمد و بخشی از کارها را انجام داد، حتی وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و تشریفات باشگاه هم تلاش‌هایی کردند ولی هنگام ورود میلیچ به خاطر تصمیم نهادی که در فرودگاه حضور داشته نتوانست وارد ایران شود. میلیچ ظرف امروز و فردا وارد ایران می‌شود. ما به دنبال ورود او بودیم و با او توافق کردیم و اتفاقی که یکشنبه رخ داد از سوی باشگاه نبود و ما حاشیه نساختیم. در این میان یک دستگاه آمده و گفته باید نظارت بیشتری شود پس این حاشیه را باشگاه نساخته است به همین دلیل کسانی که به دنبال بهره بردن از این حاشیه‌ها هستند نمی‌توانند کاری بکنند. فدراسیون فوتبال هم نامه مربوط به مقدمات حضور میلیچ را صادر کرده بود.

او در ادامه درباره اختلاف‌نظرهایی که بین مدیران باشگاه و استراماچونی وجود دارد، تصریح کرد: استراماچونی اصلا جلسه‌ای با هیات مدیره نداشته است. اختلاف سلیقه همیشه پیش می‌آید. الان هم فتحی دو تا از معاونانش را در اختیار ندارد. آقای مباشری در حال حاضر به خاطر بیماری قلبی در بیمارستان است و آقای خطیر هم استعفا داده است. اداره یک تنه باشگاه کار سختی است.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به ارتباط مستقیم استراماچونی با یک خبرنگار ایتالیایی و انتشار اخبار این خبرنگار توسط همسر استراماچونی در شبکه‌های اجتماعی گفت: من فقط شنیدم که همسر استراماچونی یک "استوری" راجع به اتفاق پیش آمده در استقلال گذاشته است. در هر صورت رفتن استراماچونی منتفی است و می‌ماند تا به باشگاه کمک کند.

خلیل‌زاده درباره شکست استقلال در دیدار دوستانه دیروز مقابل پیکان بیان کرد: من فکر می‌کنم شرایط استقلال ظرف دو، سه روز آینده خوب می‌شود و سعی می‌کنم خودم به آقای فتحی کمک کنم که حاشیه‌ها از باشگاه استقلال دور شود.

وی درباره انتقاداتی که به عملکرد روابط عمومی باشگاه استقلال می‌شود هم اظهار کرد: من خودم دیروز به صورت مستقیم به مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تذکر دادم، بلافاصله پس از آن هم آقای فتحی به آنها تذکر داد. مدیر رسانه باشگاه به تازگی مشغول به کار شده و امیدواریم در ادامه این اتفاق‌ها تکرار نشود.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اسپانسر جدیدی برای استقلال بیاید، گفت: ما در باشگاه استقلال حساب‌های باشگاه را به روز کردیم و با اسپانسر وارد مذاکره شدیم. درباره یکسری مسائل با آنها به نتایج مطلوبی رسیدیم یک شرکت هم آوردیم که اسپانسر نیست و تنها یک کارگزار است یعنی اینکه کارهایمان را به آنها سپردیم. ما از کارهای غیرمتعارف در باشگاه جلوگیری کردیم و عملا در مسیر خوبی هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش آیا جذب بازیکن خارجی در این فاصله کوتاه تا آغاز لیگ برتر توجیه‌پذیر است، بیان کرد: بازیکن خارجی که در راه استقلال بود را خود آقای استراماچونی خواسته است.

کد خبر 451493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha