چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

آزاده مختاری: پسر جوان درحالی‌که جای چندین ضربه چاقو بر روی بدنش وجود داشت خود را به کلانتری هفت‌چنار رساند و راز اسارت در خانه شیطانی را فاش کرد.

نیمه شب 27 شهریور پسر 19ساله‌ای پابرهنه و زخمی وارد کلانتری 111 هفت‌چنار شد، مأموران با مشاهده پسر جوان با لباس‌های خون‌آلود و رنگی پریده و ناتوان بهت زده شدند.

پسر وحشت‌زده رو به مأموران کرد و گفت: «دوستم را نجات دهید، چند آدمخوار قصد کشتن ما را داشتند، من فرار کردم ولی او هنوز در خانه وحشت اسیر آنان است.»

مأموران با شنیدن اظهارات پسر، بلافاصله برای بررسی ادعای وی تیم عملیاتی را به محل حادثه اعزام کردند. خانه وحشت، ساختمان نیمه‌کاره‌ای در حوالی میدان قزوین بود.

پلیس محل را محاصره کرده و قبل از آن‌که متهمان قادر به فرار باشند در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از آنان را ساعت 4بامداد بازداشت کردند.

مأموران پلیس با حضور در این خانه توانستند پسر جوانی که وی نیز به‌طرز وحشتناکی مجروح شده بود را پیدا کنند و از دام مهاجمان نجات دهند.

متهمان که جوان شاکی از آنان به‌عنوان آدمخوار یاد کرده بود با ترفندی خاص این دو دوست جوان را ربوده و با تهدید چاقو آنان را مورد آزار قرار داده بودند. پنج متهم این پرونده درحالی‌که در اثر مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر در حالت غیرعادی قرار داشتند به کلانتری هفت‌چنار انتقال یافتند.

رئیس شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ضمن اعلام این خبر به همشهری گفت: قربانیان که دو جوان دانشجو هستند درخصوص نحوه به دام افتادن خود به پلیس گفته‌اند که ساعت 24 روز 27 شهریور سوار بر موتورسیکلت از تهرانپارس به سمت میدان قزوین حرکت کردیم تا دوستمان را که از شهرستان به تهران آمده و آدرس ما را نداشت سوار کرده و به خانه بازگردیم، اما وقتی به میدان قزوین رسیدیم هنوز دوستمان به محل نرسیده بود، منتظر او بودیم که متهم اصلی که علی نام دارد به سویمان آمد و با معرفی خود به‌عنوان مأمور آگاهی ما را مجبور کرد به داخل ساختمان نیمه‌کاره برویم تا مورد بازرسی بدنی قرار گیریم.

ولی ورود به داخل ساختمان نیمه‌کاره سرآغاز حمله وحشیانه علی و پنج همدست دیگرش بود، آنان ما را به‌زور داخل یک اتاق کشانده و سپس ما را با چاقو مورد حمله قرار دادند.
در بررسی‌ها همچنین مشخص شد، جوانی که به کلانتری مراجعه کرده بود، با پرداخت 20 هزار تومان به یکی از ربایندگان توانسته بود راهی برای فرار از خانه وحشت بیابد.

وی به مأموران گفت:  آنان وحشیانه ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما سرانجام توانستم از آن ساختمان نیمه‌کاره مخوف خارج شده  و به پلیس مراجعه کنم.

تحقیقات از این متهمان زیر نظر بازپرس روشن رئیس شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز