چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
۰ نفر

این‌روزها موج عجیبی از تلاش‌ها برای بازگرداندن سایپا به استان البرز استارت خورده است؛ به‌طوری که چیزی تا نهایی‌شدن مسئله باقی نمانده و احتمال قابل‌توجهی وجود دارد که نارنجی‌پوشان بار دیگر با عنوان «سایپا کرج» در فصل جدید لیگ برتر حاضر شوند.

عادل

سایپا بعد از تولد در تهران و حتی کسب عنوان قهرمانی در لیگ آزادگان، در سال‌های آغازین لیگ حرفه‌ای برای مدتی به کرج منتقل شد تا به‌اصطلاح هوادار پیدا کند، اما این پروژه با شکستی مطلق به پایان رسید و عدم‌استقبال مردم بومی از تیمی که ریشه در خاک البرز نداشت، سایپا را به تهران برگرداند. حالا اما هم نماینده البرز در مجلس و هم مدیرکل ورزش و جوانان این استان از نهایی‌شدن بازگشت سایپا به کرج سخن گفته‌اند؛ تکرار یک خطای بزرگ!

در مورد حرفه‌ای‌نبودن جابه‌جایی تیم‌ها زیاد صحبت شده و شکست سنگین تک‌تک پروژه‌هایی از این دست – از پاس همدان تا صبای قم و راه‌آهن شهرری- دیگر مجالی برای تکرار آن داستان‌ها باقی نمی‌گذارد. تنها نکته‌ای که الان می‌شود به این بحث اضافه کرد، آن است که قطعا غیبت عادل فردوسی‌پور و برنامه۹۰ نقش مهمی در خیز دوباره مسئولان کرجی برای تصاحب سایپا داشته است. عادل منتقد سرسخت و پرنفوذ ماجرای انتقال امتیازها بود که اعتقاد داشت این کارها عمدتا با اهداف غیرورزشی انجام می‌شود.

او در یک برهه، با تلاش‌های گسترده‌اش مانع از انتقال نفت تهران به استان مرکزی شد. به‌طور حتم اگر مجری۹۰ امروز هم مطابق روال برنامه داشت، چنان این موضوع را زیر سؤال می‌برد و به چالش می‌کشید که مدیران مربوطه به همین راحتی به صرافت آزمودن آزموده نیفتند و به این راحتی دم از کوچ مجدد و زیانبار سایپا نزنند. حیف اما که عادل نیست و این روزها در فوتبال ایران هر که، هر کاری دلش بخواهد راحت انجام می‌دهد!

کد خبر 451518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha