یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در دومین روز سفر خود به بغداد در دیدار از بخش‌های مختلف شهرداری بغداد عملکرد رادیوی ویژه شهرداری بغداد معروف به "صدای پایتخت" را تحسین آمیز دانست.

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف روز یکشنبه در جریان دیدار از استودیو رادیو صدای پایتخت که در آخرین طبقه ساختمان هفت طبقه شهرداری بغداد قرار گرفته است، این ابتکار شهرداری بغداد را برای ارتباط بیشتر و بهتر با مردم تحسین کرد.

وی در این بازدید که همتای عراقی‌اش حضور داشت گفت: شهرداری تهران نیز اقدام مشابهی را انجام داده با این تفاوت که کارهای اجرایی این رادیو از سوی "صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران" اما با مدیریت شهرداری تهران انجام می‌شود.

شهردار تهران اضافه کرد که براساس قانون جمهوری اسلامی ایران، شهرداری حق راه‌اندازی رادیو مستقل را ندارد.

قالیباف در این دیدار در خصوص نوع برنامه‌ها و چگونگی ارتباط با مردم با یکی از مسئولان رادیو صدای پایتخت صحبت کرد.

مسئول رادیو صدای پایتخت گفت که روزانه یکی از مدیران کل شهرداری به عنوان میهمان دعوت و به طور مستقیم به شکایت‌ها و گلایه‌های شهروندان پاسخ می دهد.

از برنامه‌های جالب توجه دیگر این رادیو، ارتباط مستقیم شهروندان از طریق رادیو با شهردار بغداد است که از طریق یک خط تلفن ویژه انجام می‌شود.

"صابر العیساوی" شهردار بغداد نیز در توضیحات کوتاهی گفت که هر روز رأس یک ساعت مشخص با شهروندان ارتباط مستقیم دارد و به شکایت ها، درد دل‌ها و گلایه‌های آنها گوش می‌دهد و اقدامات اجرایی لازم را برای حل مشکلاتی که مردم در زمینه خدمات شهری می‌گویند اتخاذ می‌کند.

قالیباف در ادامه از بخش "سایت و نقشه کشی" شهرداری بازدید و از چگونگی تهیه نقشه‌های شهری، به روز کردن اطلاعات و ارایه خدمات شهری از طریق سایت شهرداری اطلاع حاصل کرد.

کد خبر 45121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز