همشهری آنلاین: معامله بلوک 5 درصدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به دلیل وجود رقابت میان خریداران به روز دوشنبه 6 اسفند موکول شد.

به گزارش اطلاع رسانی بورس تهران، علی صحرایی - سرپرست مدیریت نظارت بر بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران - گفت: این معامله به علت رقابت سه خریدار بر روی قیمت بالاتر از قیمت پایه، روز 5 اسفند انجام نشد و به روز بعد موکول شد.

وی در مورد آخرین درخواست قیمت خرید سهام فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: خریداران بر روی قیمت 4 هزار و 3 ریال رقابت می‌کردند که به دلیل اتمام زمان معاملات، این عرضه فردا انجام می‌شود.

روز یکشنبه 5 اسفند، تعداد 790 میلیون سهم فولاد مبارکه به قیمت پایه هر سهم 390 تومان و ارزش کل 308 میلیارد و100 تومان روز یکشنبه 5 اسفند 86، دوباره توسط کارگزاری بانک ملی در تابلوی فرعی عرضه شد.

خبرگزاری ایسنا نیز طی گزارشی در این باره اعلام کرد: با توجه به عرضه این بلوک پنج درصدی رقابت برای خرید این بلوک از سوی سه خریدار آغاز شده اما خریدار قطعی تا ساعت 12 و 10 دقیقه مشخص نشده است.

اما معاون سازمان خصوصی‌سازی معتقد است: با توجه به رقابتی که برای این سهم وجود دارد احتمالا ادامه این معامله به فردا کشیده خواهد شد.

عقدایی گفت: رقابت خیلی بالاست اما در نهایت باید تا ساعت 12 و 30 دقیقه صبر کنیم که در صورت انجام نشدن معامله ادامه آن به فردا موکول می‌شود.

کد خبر 45097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز