سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی ۴میلیون و ۲۰۱ هزار تومان قیمت خورده است.

سكه

به گزارش تسنیم، به دنبال تقویت ارزش دلار آمریکا و در حالی که سرمایه گذاران در انتظار نتیجه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و کاهش احتمالی نرخ بهره هستند، قیمت طلا امروز با کاهش مواجه بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۴۲۲ دلار و ۸۱ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۴۲۲ دلار و ۵۰ سنت رسید.

امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش جزئی داشته است؛   هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۵۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۷۷۸ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴میلیون و ۱۱۴ هزار تومان، نیم‌ سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۸۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۶۹ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 449824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha