سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
۰ نفر

دیروز یکی از خبرگزاری‌ها از تماس مدیران استقلال با پژمان منتظری و تلاش دوباره آنها برای بازگرداندن او خبر داده بود.

منتظري

این در حالی است که پژمان اخیرا مصاحبه تندی علیه مسئولان باشگاه انجام داده و مدعی شده تحت هیچ شرایطی به این تیم باز نخواهد گشت. حالا شاید خبری که دیروز منتشر شده درست و دقیق نباشد اما آنچه آن را باورپذیر می‌کند موج بازگشت به عقب‌های عجیب در استقلال است. به‌عنوان مثال ۲روز پیش محسن کریمی در حالی به جمع آبی‌پوشان برگشت که او نیز همزمان با آرمین سهرابیان و روح‌الله باقری از تیم کنار گذاشته شده بود، اما بعد از مدتی بلاتکلیفی و بدون هیچ توضیح خاصی دوباره به فهرست برگشت.

همچنین قرارداد علی کریمی نیز در حالی تمدید شد که به‌طور جدی شایعه شده بود باشگاه قصد ادامه همکاری با او را ندارد. گویا استقلالی‌ها ترجیح می‌دادند برای فصل بعد در میانه میدان با رضا اسدی به توافق برسند اما گویا قیمت بالای این بازیکن باعث شد آنها دوباره به سمت کریمی برگردند.

گفته می‌شود بازگشت به عقب‌های استقلال حتی می‌تواند شامل طارق همام هم باشد. ظاهرا آبی‌ها سیگنال‌هایی برای او فرستاده‌اند تا دوباره به تیم برگردد، هرچند همسر هافبک عراقی دیروز مدعی شد طارق به لیگ ایران بر نخواهد گشت. از همه جالب‌تر هم ماجرای مهدی رحمتی است که بعد از پیوستن به پدیده، تلاش‌های مدیران استقلال برای برگرداندن او شروع شد، اما به نتیجه نرسید.

حتی همین چند روز پیش امیرحسین فتحی گفته بود اگر در جریان عزم رحمتی برای جدایی از استقلال قرار می‌گرفت، حتما از این موضوع جلوگیری می‌کرد. گویا دل آبی‌ها مخصوصا از زمانی برای رحمتی تنگ شده که نتوانسته‌اند گلر خوب جانشین بگیرند. با این اوصاف اگر استقلالی‌ها همچنان دنبال بازگرداندن پژمان منتظری باشند هم اتفاق چندان عجیبی رخ نداده است. شاید بخشی از فلسفه این موج بازگشت به عقب، ناشی از ضعف مدیران استقلال در یارگیری و جذب نفرات جایگزین بوده باشد. مثلا گفته می‌شود آرمین سهرابیان با این فلسفه از سوی استراماچونی کنار گذاشته شد که احسان حاج‌صفی جای او را خواهد گرفت!

کد خبر 449743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha