یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جان ویک ۳، سومین قسمت از مجموعه سینمایی جان ویک با بازی محوری کیانو ریوز است که در می سال‌جاری به اکران رسید.

جان ويك 3

جان ویک: بخش ۳ - پارابلوم ( John Wick: Chapter ۳ – Parabellum) یک فیلم اکشن مهیج و نئو-نوآر آمریکایی بابازی کیانو ریوز ، به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی است. این اثر دنباله‌ای بر فیلم جان ویک ۲ در سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌رود. این فیلم در ۱۷ مه ۲۰۱۹ از سوی لاینزگیت در ایالات متحده منتشر شد. 

  • داستان

پس از تسویه حساب با روس‌ها در قسمت اول فیلم،حالا که ویک به زندگی عادی خود بازگشته،سروکله سانتینو د آنتونیو،برادر سردسته مافیای ایتالیا از راه میرسد و وی از ویک به علت داشتن نشان تعهد می‌خواهد که دِینش را ادا کند و از ویک می‌خواهد خواهرش که سردسته مافیا است را به قتل برساند.ویک امتناع می‌کند و سانتینو در واکنشی عجولانه خانه ویک را به آتش میکشد. حال غول درونی ویک بیدار شده و او ابتدا به دنبال ادای دین (که در دنیای آدمکش‌ها یک رسم می‌باشد) نسبت به سانتینو و سپس انتقام از وی است و...

در قسمت سوم جان ویک بعد از کشتن یکی از اعضای «انجمن بین‌المللی قاتلین» یعنی سانتینو د آنتونیو در هتل کنتیننتال، هنوز هم در حال فرار است. این در حالی است که یک قرارداد بین‌المللی ۱۴ میلیون دلاری برای کشتن او تنظیم شده و جان هم به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین هتل کنتیننتال، نمی‌تواند از خدمات و سرویس‌های این هتل در هیچ‌کجای دنیا استفاده کند. این موضوع باعث شده که بی رحم‌ترین قاتلان دنیا از زن و مرد در هر گوشه منتظر جان ویک باشند تا او را نابود کنند و جایزه خود را بگیرند. در این میان، جان ویک از یکی از دوستان نزدیکش به نام سوفیا که او هم یک آدمکش حرفه ای و ماهر است، کمک می‌گیرد تا بتواند از نیویورک خارج شود.

  • شناسنامه فیلم

کارگردان : چاد استاهلسکی/ تهیه‌کننده:بسیل ایوانیک؛اریکا لی /فیلم‌نامه‌نویس: دریک کولستاد، کریس کالینز، شی هاتن، مارک آبرامز
داستان: دریک کولستاد
بازیگران    
کیانو ریوز/هلی بری/مارک داکاسیوس/ایان مک شین/لنس ردیک/لارنس فیشبرن و هیرویوکی سانادا
موسیقی : تایلر بیتس
فیلم‌برداری: دن لاس‌سن
شرکت تولید: سامیت انترتینمنت
توزیع‌کننده : لاینزگیت
اکران: ۱۷ مه ۲۰۱۹ (ایالات متحده آمریکا)
زمان: ۱۳۱ دقیقه
بودجه :۵۵ میلیون دلار
گیشه  :۳۱۸٫۵ میلیون دلار

پوستر رسمی فیلم جان ویک ۳

کد خبر 449558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha